10 Φεβ 2012

ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ-ΕΠΙΚΛΗΣΗ ΒΙΟΛΕΤΙ ΦΛΟΓΑΣ

Ο οραματισμός και η επίκληση
της βιολετί φλόγας, μόνο για λίγα λεπτά,
θα έχει αποτελέσματα.
Με επιμονή και επανάληψη, θα αλλάξεις εμμονές και μακροχρόνιες κακές συνήθειες.
Λίγα λεπτά το πρωί και η βιολετί φλόγα θα σε βοηθήσει όλη την ημέρα.
Βάλε την βιολετί φλόγα στις προσευχές και διαλογισμούς σου,  για θεραπεία,  μετατροπή και πνευματική εξύψωση του Πνεύματος. 
Αλλά αν θέλεις η βιολετί φλόγα να σε βοηθήσει πρέπει να εργαστείς με αυτήν. 
Οραματίσου την βιολετή φλόγα γύρω από την καρδιά σου και πες:
"Είμαι ένα ον της βιολετί φλόγας.
Είμαι οι καθαρές επιθυμίες του Θεού.
ΕΙΜΙ  είναι ένα από τα ονόματα του Θεού.
Ο Θεός μέσα μου". 

Μπορείς να προσαρμόσεις την προσευχή σου, σε κάθε κατάσταση. π.χ αν υποφέρετε από πόνους στην πλάτη, λες και οραματίζεσαι:
"Στη πλάτη μου είναι μοβ πυρκαγιά, στην πλάτη μου είναι η καθαρότητα
και η επιθυμία του Θεού".

Πες το πολλές φορές. Κάθε φορά που το επαναλαμβάνεις, δυναμώνεις την ενέργεια, αυξάνοντας τη δύναμη των λέξεων.
Οραματίσου την βιολετί φωτιά να  θεραπεύει
και να επουλώνει.
Μπορεί να έχεις αποτελέσματα αμέσως.
Μπορεί να χρειαστεί να το κάνεις καθημερινά. 

Άσκηση / οραματισμός:
Σε ένα ήσυχο μέρος, κάθισε ή ξάπλωσε αναπαυτικά, η σπονδυλική στήλη, το κεφάλι, τα πόδια και τα χέρια, ίσια. 
Ακούμπησε τα χέρια στο πάνω μέρος των ποδιών, με τις παλάμες προς τα πάνω.
(μόνο για την καθιστή θέση).
Κάλεσε / συντονίσου με την βιολετί φλόγα,
με προσευχή και οραματισμό και πες:.
«ΕΙΜΑΙ ένα Ον της βιολετί φλόγας
 ΕΙΜΑΙ η καθαρότητα και οι επιθυμίες
του Θεού»

Πάρε μερικές, αργές βαθιές αναπνοές.
Επικεντρώσου στο κέντρο της καρδιά. 
Με αποφασιστικότητα, πίστη και αγάπη, επαναλάβετε την δήλωση, 3  ή 9 φορές,
36, 72 ή και 144 φορές. 
Η επανάληψή της, ενισχύει την εξουσία της
και προσλαμβάνεις περισσότερο φως.
Όταν εξοικειωθείς με την δήλωση, κλείσε τα μάτια και οραματίσου την βιολετί φλόγα. 
Δες τον εαυτό σου μπροστά από μια βιολετί φωτιά, 9 μέτρα ψηλή και 6 μέτρα πλάτος. 
Δες φλόγες παλλόμενες, κυματιστές σε ατελείωτες αποχρώσεις / διαβαθμίσεις, του μοβ / ροζ, που δεν καίνε αλλά, δροσίζουν.

Δες τον εαυτό σου να βαδίζει προς την φλόγα. 
Δες το σώμα σου μέσα στις φλόγες.
Οι φλόγες περνούν μέσα στο σώμα σου, τις βλέπεις μέσα σου να πάλλονται, από τα πόδια σου, περνώντας μέσα και γύρω από το σώμα μέχρι πάνω από το κεφάλι σου.

Δοκίμασε να δεις την βιολετί φλόγα με οραματισμό και συγκέντρωση, μέσα από
το 3ο μάτι σου.

Χρησιμοποίησε την βιολετί φλόγα για να βοηθήσεις άλλους. 
Οραματίσου την βιολετί φλόγα γύρω τους και μέσα τους, από κάτω έως πάνω από το κεφάλι τους, ενώ λες την προσευχή:

"Είμαι ένα Ον της βιολετί φλόγας.
 Είμαι η καθαρότητα και οι επιθυμίες
του Θεού.
Στο όνομα του Χριστού, ζητώ η βιολετί φλόγα να πολλαπλασιαστεί και να βοηθήσει τον/την ... που έχει ανάγκη για... αν η συνείδησή του την αποδεχθεί, σύμφωνα με το θέλημα του Θεού.
Ευχαριστώ".

Επίκληση της βιολετί φλόγας:

"ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, ενεργή σε μένα τώρα.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα και μόνο στην θέα της υποκλίνομαι.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα η πανίσχυρη κοσμική εξουσία.
Εγώ ειμί το φως του Θεού,
Φωτεινό κάθε στιγμή σαν ήλιος.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα.
Είμαι η ιερή δύναμη του «ΕΙΜΙ Θεού».
ΕΙΜΑΙ η συγχώρεση και η απελευθέρωση που ενεργεί εδώ και τώρα.
ΕΙΜΑΙ η απαλλαγή από κάθε αμφιβολία και φόβο.
ΕΙΜΑΙ η δύναμη και η ελευθέρια.
ΕΙΜΑΙ τα φτερά της κοσμικής Νίκης.
Απευθύνω θερμή έκκληση, για συγχώρεση κάθε στιγμή, για όλη τη ζωή και σε κάθε τόπο, με την χάρη της Βιολετί φλόγας.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα,
η πνοή του Θεού παλλόμενη μέσα σε κάθε κύτταρο, στον κοσμικό χρόνο.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, που ενεργοποιεί
το μυαλό και την καρδιά.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, η υποστήριξη της δημιουργίας του Θεού.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα,
με όλη την αγάπη,
με όλη την αγάπη,
με όλη την αγάπη. 
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα,
απαλλάσσοντας από κάθε κρυφό πόνο.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα,
διαλύοντας την αιτία και την εστία του φόβου.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, αποκαλύπτοντας τώρα το εσωτερικό όνομα.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα,
όλα σε ειρήνη, όλα σε ειρήνη,
όλα σε ειρήνη. 
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, απλωμένη μέσα στους  γαλαξίες.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, σε σύνδεση Ψυχής και Πνεύματος.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, η άνοδος στα κοσμικά ύψη.
ΕΙΜΑΙ η βιολετί φλόγα, ο ναός της Ειμί Παρουσίας, με όλη τη δύναμη,
με όλη τη δύναμή, με όλη τη δύναμή".

Επίκληση της βιολετί  φλόγας για τη θεραπεία της Γης.

Ω βιολετί φλόγα, έλα,
βιολετί φλόγα τώρα,
φλόγα, φλόγα, φλόγα.
Ω βιολετί φλόγα, έλα,
βιολετί φλόγα αυξήσου για να αυξηθούν όλα τα της γης.
Ω βιολετί φλόγα, έλα τώρα βιολετί φλόγα,
να αυξηθούν τα φυτά και όλα τα πλάσματα του Θεού.
Ω βιολετί φλόγα, έλα τώρα, τώρα, τώρα.
Ω βιολετί φλόγα, έλα, βιολετί φλόγα,
αυξήσου για να αυξήσουν και να αυξάνουν,
ο αέρας, η θάλασσα, το έδαφος.
Άγιε Γερμανέ εμπότισε τον αέρα, τη θάλασσα, το έδαφος, με θεία εντολή.
Ας βασιλεύει η σοφία στην Γη και η
Δύναμη του Θεού να αυξάνεται.
Η αγάπη ας επικρατεί και ας ρέει το έλεος.
Ας σταματήσει τώρα ο πόλεμος και το κακό.
Ας αποκαλυφθεί η αλήθεια σε όλη την ανθρωπότητα.
Ας κλίσει η Ιώδες Φλόγα της ελευθερίας,
για να κάνει το γύρο του κόσμου.
Ας υποχρεώσει τώρα όλους τους ηγέτες να είναι δίκαιοι και ας λάμψει η δικαιοσύνη.
Φώτισε το  σκοτάδι σε Ανατολή και Δύση.
Η αναρχία και ο τρόμος ας αποτύχουν.
Με θεϊκή εξουσία ας επικρατήσει η Ιώδες Φλόγα και η ελπίδα, του Omri-Tas, και η φλόγα με Blest Oromasis τώρα.
Oι δάσκαλοι και οι άγγελοι, ας εμφανιστούν τώρα και ας δούμε την τελειότητα παντού.
Προσευχόμαστε μαζί σας, τόσο κοντά και μακριά, για να γίνει η γη ένας ελεύθερος πλανήτης.

Πες ένα προσωπικό μάντρα, σύμφωνα με αυτά από τα οποία που θέλεις να απαλλαγείς.
Ζήτησε από τον ανώτερο εαυτόν σου, συστηματικά να σε βοηθά για να ανυψωθεί
η πλανητική σου συνείδηση.
Πάρε μερικές βαθιές ανάσες,
Συγκεντρώσου στο κέντρο της καρδιάς.
Πες δυνατά:
"Εγώ Ειμί Παρουσία, 
ΕΣΥ είσαι η μόνη δύναμη που μπορεί
να ενεργήσει στον κόσμο μου.
Ανέλαβε την διοίκηση της σκέψης και των συναισθημάτων μου".

Άφησε την βιολετί φωτιά στην καρδιά σου,
να κάψει όλες τις αρνητικές ενέργειες. ΤΩΡΑ.
Στη συνέχεια πες αυτό το μάντρα μέχρι να αισθανθείς καλύτερα:

"Είμαι ένα ον της Βιολετί Φωτιάς.
Είμαι οι καθαρές  επιθυμίες του Θεού.
Ευχαριστώ για την μετάβαση από το
σκοτάδι στο Φως. 
Ευχαριστώ για την καύση των πυκνών αρχείων του κάρμα μου.
Ευχαριστώ για την αποκατάσταση της αρχαίας μνήμης του
« ΕΓΩ ΕΙΜΙ » στην συνείδησή μου".

Άσκηση  οραματισμός:
Ζητήστε από τον Ανώτερό σας Εαυτό, Δάσκαλο, Οδηγό να σας βοηθήσει να το κάνετε, ή να ζητήσει από την Φλόγα να γίνει πρόδηλη. 

1) Οραματίσου ότι υπάρχει μια βιολετί σφαίρα φωτιάς πάνω από το κεφάλι σου. 
2) Zήτησε από την πύρινη σφαίρα να έρθει και να γεμίσει κάθε κύτταρο του σώματός σου.
3) Κράτησε την φλόγα μέσα στο σώμα σoυ.
4) Ζήτησε να έρθει και στο τσάκρα της καρδιάς σου και να περιστραφεί γύρω και έξω από
το σώμα σου, να το περικυκλώσει και να
συμπεριλάβει όλα τα σώματά σου.
( συναισθηματικό, ψυχικό και πνευματικό.)
5) Zήτησε από την Ιόχρου Φλόγα να μετατρέψει να αλλάξει ή να εξαλείψει όλα αυτά που δεν επιθυμείς στην ζωή σου. 
Όλα, σαν λίστα αγορών.
Κάρμα, αρνητικά συναισθήματα, θυμό, φτώχεια, απογοήτευση, θλίψη, σωματικές ασθένειες, κ.λ.π.
Κάνε μια προσωπική δήλωση:
"Μετατρέπω το … και διαλύω ότι στέκεται εμπόδιο στο δρόμο της ανόδου μου,
σε όλες τις διαστάσεις, σε όλα τα επίπεδα, σε όλους τους χώρους και χρόνους, παρελθόν, παρόν και μέλλον". 
Βάλε δυνατή πρόθεση και συναίσθημα πάνω
σ' αυτό. Κάλυψε όλες τις ζωές σου και τον πολυδιάστατο εαυτό σας.
6) Μετατρέψτε την αρνητικότητα σε Θείο Φως και γέμισε το σώμα σου.

Στην αύρα μας δημιουργούνται "Τρύπες", από την καύση της πυκνής ενέργειας, με την χρήση της Βιολετί Φλόγας
Είναι πολύ σημαντικό να συμπληρώνουμε τα κενά με θεραπευτική ενέργεια. Πες ξανά:
"Παρακαλώ μετάτρεψε τον φόβο, θυμό, ένταση, αβεβαιότητα, κάθε αρνητικό συναίσθημα και δυσάρεστη κατάσταση της ζωής μου, σε αγάπη, ευημερία, αφθονία, ειρήνη και ευτυχία”.

Zήτησε αν θες, συγκεκριμένα χρώματα,
τα οποία είναι καθαρή ενέργεια, να σου καλύψουν την αύρα: 
Ροζ για άνευ όρων αγάπη. 
Μπλε για γαλήνη και ηρεμία. 
Πράσινο για υγεία και αφθονία. 
Βαθύ σκούρο μπλε για πνευματική γνώση
και διαίσθηση. 
Βιολετί για πνευματική πρόοδος και γνώση. 

Η Επίκληση της Βιολετί Φλόγας
κάτω από το χρυσό φως της Χριστικής Συνείδησης, περιλαμβάνει τις ιδιότητες
όλων των χρωμάτων.

Αλχημικός Ιόχρου Φλόγας Διαλογισμός:
Μετάτρεψε το κάρμα σου, τις αρνητικές σκέψεις, δράσεις και συγκινήσεις.
Εξατομίκευσε την Επίκληση.
Χρησιμοποίησε λέξεις μέσα από την καρδιά
και πες τις, με μεγάλο συναίσθημα και πρόθεση. 
Λέγοντας τα λόγια δυνατά είναι το καλύτερο γιατί η δύναμη και η δόνηση του προφορικού λόγου έχει η ενέργεια, η οποία συμβάλλει
στη δημιουργία των μέγιστων δυνατών
αποτελεσμάτων της. 
Πάρε μερικές βαθιές ανάσες για την προετοιμασία και στη συνέχεια πες δυνατά:

"Εγώ Ειμί η Παρουσία.
Αγαπημένε μου Πατέρα, Επουράνια Πηγή μου.
Παρακαλώ να εκδηλωθεί μέσα από εμένα τώρα, η μεταστοιχείωση της Ιερής Βιολετί Φλόγας. 
Φέρε Θεέ μου την Βιολετί Φλόγα σε κάθε κύτταρο και μόριο του σώματός μου και γέμισέ το εντελώς και απολύτως.
Γίνε Βιολετί Φλόγα, φλόγα στην καρδιά μου.
Κάλυψε όλα τα σώματά μου,
(υλικό, συναισθηματικό, ψυχικό, πνευματικό), περίβαλλε ‘’το όλον μου’’, ώστε να γίνει ένα με την Θείαν σου, Χάρη, Αγάπη, Έλεος και Συγχώρεση.
Πατέρα, κάνε η
Βιολετί Φλόγα, να μετατρέψει, όλες τις καρμικές, αρνητικές σκέψεις, ενέργειες και πράξεις που έχω κάνει, μέσα σε όλες τις διαστάσεις, σε όλα τα επίπεδα, με όλα τα σώματα, μέσα σε όλους τους χώρους, στο παρελθόν, παρόν και μέλλον. 
Πατέρα, κάνε η Βιολετί Φλόγα να διαλύσει τα πάντα που στέκονται εμπόδια στο δρόμο μου, ώστε, να ενσωματωθώ με τον Αναληφθέντα Χριστό.
Αγαπημένη Βιολετί Φλόγα, όλα τώρα μεταλλάσσονται από το Χρυσό Φως του Θεού, σε Χριστική Συνείδηση.
Πατέρα, στείλε αυτό το Χρυσό Φως σε μένα τώρα, αγαλλιάζοντας ολόκληρο το σώμα μου με τη Θεία ακτινοβολία του, αυξάνοντας τους κραδασμούς και τη συχνότητα μου, στο υψηλότερο δυνατό επίπεδο.
ΕΙΜΙ  ΟΤΙ  ΕΙΜΙ.
Ας είναι και έτσι είναι. 
Ευχαριστώ την Βιολετί Φλόγα,
Ευχαριστώ τον Πατέρα.
Αμήν".

Κάνε το κάθε πρωί, κάθε το βράδυ, ή οποτεδήποτε αισθάνεσαι συγκλονισμένος ή αναστατωμένος. 

Η άσκηση των Αλχημιστών του Πνεύματος,
δεν είναι μόνο να μετατραπούν τα βασικά μέταλλα σε χρυσό, αλλά να φέρει την ψυχή
σε μια θαυμάσια κατάσταση επικοινωνίας
με τη Θεότητα, μια κατάσταση ενότητας
και αθανασίας, στο χρυσό της Χριστικής συνείδησης.

Προσευχή στην Βιολετί Φλόγας:
Αγαπημένη μου Μεγάλη Θεό Παρουσία.
Αγαπημένε μου Άγιε Γερμανέ.
Αγαπημένοι Άγγελοι της Ιόχρου Φλόγας,
ισχυρέ Αρκτούρε κυβερνήτη του Βιολετή πλανήτη.
Αγαπημένε Δάσκαλε Ιησού.
Αγαπώ, ευλογώ και προσκαλώ την Βιολετί Φλόγα της καρδιάς του Θεού να κάψει βαθιά στο είναι μου, το μυαλό, το σώμα, και τα συναισθήματά μου, να καθαρίσει όλα τα ανθρώπινα δημιουργήματά μου. 
Βιολετί Φλόγα σου είμαι ευγνώμων.
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα Σε αγαπώ (3x)
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα Σε ευλογώ (3x)
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα Σε ευχαριστώ (3x)
για την παρουσία σου σε μένα, πάντα και για πάντα.
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα
με καθάρισες, με καθαρίζεις
και θα με καθαρίζεις.
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα
με προστάτευσες, με προστατεύεις,
και θα με προστατεύεις
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα
με τυλίγεις, με αγκαλιάζεις,
και θα με αγκαλιάζεις.
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα
με Θεράπευσες, με θεραπεύεις
και θα με θεραπεύεις,
άμεσα, εύκολα, γρήγορα.
Αγαπημένη Ιόχρου Φλόγα,
Αγαπημένη παντοδύναμη
ΕΙΜΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ( Χ3 )

Τη νύχτα, ζήτησε από τον Άγιο Γερμανό να σε μεταφέρει στο ναό της Ιόχρου Φλόγας και να σε κρατήσει εκεί, στο ιώδες του φως, αρκετό καιρό για να λάβεις την Ιόχρου Φλόγα και στη συνέχεια να έρθει η Ιόχρου Φλόγα στο φυσικό σώμα σου, ενώ κοιμάσαι.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου